تعداد بازدید: 1

 

پیام نوروزی دکتر رضا آمری نیا

   
 

 

 

 

بنام خداوند جان و خرد

پیام نوروزی دکتر رضا آمری نیا

عيد را كه براساس سنت ديرينة‌  ما ايرانيان با شروع بهار و آغاز سرسبزي  و خرمي،‌آغاز مي‌شود را به يكايك شما عزیزان تبريك مي‌گويم.

 وظیفه خود میدانم سپاس و تبریک دیگری نیز به شما عزیزان بابت حمایت های فراوانتان در ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده و اظهار لطف بسیار شما معروض دارم

 حاصل تلاش من در سال گذشته ارائه بیش از 500 مقاله در مورد تغذیه در قالب بیش از 50 خبرنامه اینترنتی ، مقالات چاپ شده در مطبوعات مختلف و مصاحبات متعدد در رسانه های داخلی و خبرگزاری ها بوده است.

 همچنین تهیه سی دی آموزش تغذیه که به بسیاری از عزیزان بصورت رایگان ارسال شده و البته بسیاری دیگر هم در لیست نوبت ارسال هستند.در مورد اعضای محترم سایت در خارج از کشور بایستی مژده دهم که با توجه به مشکلات مربوط به ارسال سی دی از جمله شکستن آن، به زودی کل فیلم در سایت قرار خواهد گرفت که با توجه به داشتن امکانات مربوط به اینترنت پر سرعت براحتی خواهند توانست آنرا در اختیار داشته باشند.

 نکته قابل ذکر اینست که همه کارهای مشروحه از ترجمه مقالات و گردآوری آنها گرفته تا  به روز کردن وب سایت، تهیه خبرنامه برای حدود 15000 نفر عضووب سایت ، تهیه سی دی  و خلاصه تمامی فعالیتهایی که مشاهده فرمودید تک تک و مرحله به مرحله شخصا توسط اینجانب به تنهایی و بدون هیچ کمکی انجام شده که بیانگر تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر است که انرژی آن از ذات اقدس باریتعالی و الطاف بیکران شما عزیزان دریافت شده است.

 البته این تلاش از چشم مجامع بین المللی هم پنهان نمانده و این حقیر به عنوان "برگزیده مرد سال سلامت سال 2006 از سوی سازمان بین المللی بیوگرافیکال کمبریج انگلستان" انتخاب شده ام که در خبر نامه آینده مشروح آن و مدرک مربوطه به نظر شما عزیزان خواهد رسید.

 در پایان بایستی عرض کنم که بسیاری از شما عزیزان طی مراجعات حضوری ويا غیر حضوری تحت درمان بوده اید که ممکن است فاصله تعطیلات نوروزی و یا موارد دیگر منجر به کاهش انگیزه هایتان شده باشد توصیه اینجانب اینست که یک بار دیگر در تصمیم خود با انگیزه قویتری تجدید نظر مثبت نموده و راه سلامتی خود را بیش از پیش و با اراده قویتر ادامه دهید و من هم در این راه همیشه در خدمتگذاری با شما خواهم بود.در مورد عزیزانی هم که در خدمتشان نبودیم هم صمیمانه دعوت میکنم که همراه ما باشند که آرزوی يک پزشک متعهد وجود يک جامعه سالم است.

منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم و از همکاران محترم نیز در ارسال مقالات به اینجانب در جهت پر بار شدن فعالیتها صمیمانه دعوت به همکاری مینمايم که البته اطمینان خاطر میدهم که در مقالات دریافتی حداکثر امانت داری صورت خواهد گرفت.

 

با تقدیم احترام: دکتر رضا آمری نیا

 

   
   

معرفی این صفحه به دوستان

ایمیل فرستنده

 

نام فرستنده

     ایمیل گیرنده

 

  نام گیرنده

   
   
   
   
copyright © 2006 Parsdiet All rights reserved Design by P.P.D Group

برداشتن مطالب از این سایت با ذکر نام سایت مجاز می باشد