تعداد بازدید: 2543

 

آب سیب میل کنید

   
 

 

 

 

جام جم آنلاین: خوردن یک (یا دو) سیب در روز ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد و با اثرات پیری بر مغز مقابله می کند.به گزارش سی.بی.اس نیوز ، نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است نوشیدن آب سیب با جلوگیری از کاهش نوروترنس میتری بنام استیل کولین به تقویت حافظه کمک می کند.
نوروترنس میتر ها ترکیبات شیمیایی هستند که توسط سلول های عصبی رها شده پیام های عصبی را به سلول های عصبی دیگر منتقل می کنند.

وجود این ترکیبات برای برخورداری از یک حافظه خوب و سلامت مغز ضروری است.
مطالعات گذشته نیز نشان داده اند افزایش میزان استیل کولین در مغز می تواند از پیشرفت روند زوال ذهن در میتلایان به آلزایمر جلوگیری کند.
به گفته سرپرست این تحقیق ، دکتر توماس شیا در دانشگاه ماساچوست ، یافته های این مطالعه نشان میدهد مصرف مواد غذایی مانند سیب و آب سیب که حاوی مقادیر زیاد آنتی اکسیدان هستند که در کاهش مشکلات مربوط به زوال حافظه موثرند.
تا کنون اینگونه تحقیقات در زمینه اثر سیب بر تقویت حافظه بر روی موش انجا م شده و قرار است در آینده آزمایشات انسانی نیز صورت گیرد.

   
   

معرفی این صفحه به دوستان

ایمیل فرستنده

 

نام فرستنده

     ایمیل گیرنده

 

  نام گیرنده

   
   
   
   
copyright © 2006 Parsdiet All rights reserved Design by P.P.D Group

برداشتن مطالب از این سایت با ذکر نام سایت مجاز می باشد