تعداد بازدید: 526

 

غذاي چرب و تاثير آن بر طاسي

   
 

 

 

 

هموطن-پژوهشگران ژاپنى دريافتند؛ آنچه مي خوريم، تاثير مستقيمي بر ظاهر ما دارد و خوردن غذاهاى پرچرب، ريزش مو و بروز طاسى در مردان را افزايش مى دهد.
همزمان با تغيير رژيم غذايى ژاپنى ها و روي آوردن آنها به مصرف غذاهاي غربي يعني تغيير در مواد مصرفي از برنج و ماهى به گوشت قرمز، طاسى سر در ژاپنى ها افزايش يافته است. محققان دانشگاه اوزاكا علت اين امر را افزايش مصرف چربى حيوانى در رژيم غذايى دانسته اند.

بنابراين گزارش؛ دانشمندان ژاپنى ،همچنين دريافته اند که افرادى كه كلسترول بالا دارند و يا به بيمارى‌هاى قلبى مبتلا هستند، بيشتر از افراد سالم در معرض بروز طاسى و ريزش مو قرار دارند

   
   

معرفی این صفحه به دوستان

ایمیل فرستنده

 

نام فرستنده

     ایمیل گیرنده

 

  نام گیرنده

   
   
   
   
copyright © 2006 Parsdiet All rights reserved Design by P.P.D Group

برداشتن مطالب از این سایت با ذکر نام سایت مجاز می باشد