تعداد بازدید: 524

 

کاهش فشار خون با خوردن حبوبات

   
 

 

 

 

طبق تحقیقات گسترده ای که توسط محققان دانشگاه هاروارد صورت گرفت مشخص شد، زنانی که مقادیر زیادی از حبوبات را در رژیم غذایی خود جای می دهند کمتر دچار فشار خون بالا می شوند.
به گزارش ایسکانیوز، به نقل از رویترز، محققان دریافتند که افراد میانسال و مسن که از حبوبات زیاد استفاده می کنند در مقایسه با کسانی که مقدار کمی حبوبات مصرف می کنند 11 درصد کمتر مبتلا به فشار خون بالا می شوند.

همچنین یافته حاکی از اثرات مثبت حبوبات و غلاتی چون آرد جو دو سر، سبوس و برنج قهوه ای بر قلب و عروق و کاهش بیماری ها و حملات قبلی است

   
   

معرفی این صفحه به دوستان

ایمیل فرستنده

 

نام فرستنده

     ایمیل گیرنده

 

  نام گیرنده

   
   
   
   
copyright © 2006 Parsdiet All rights reserved Design by P.P.D Group

برداشتن مطالب از این سایت با ذکر نام سایت مجاز می باشد